Regulamin sklepu internetowego HOMELOVER
- 1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem homelover.com.pl
- Sklep internetowy, działający pod adresem homelover.com.pl zwany dalej: Sklep internetowy HOMELOVER, jest prowadzony przez Igdesign Home & Textile Sp. z o.o., wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia xx Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0001078969, NIP: 7282880598, REGON: 527355011 (zwaną dalej Igdesign Home & Textile Sp. z o.o.)
- Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
- adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 67
- numer telefonu: tel.: +48 692 946 525
- adres poczty elektronicznej: biuro@homelover.com.pl
- Regulamin sklepu internetowego HOMELOVER umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej homelover.com.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
- 2 Definicje Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
- Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego,
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługodawca/Sprzedawca –Igdesign Home & Textile Sp. z o.o.
- Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem homelover.com.pl przez Igdesign Home & Textile Sp. z o.o. Oddział Polska
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia (Dz.U.2020.1740),
- Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym (1) rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi, tj. zawierająca treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączona w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jej prawidłowe funkcjonowanie), (2) treść cyfrowa lub (3) usługa (w tym usługa cyfrowa i inna niż cyfrowa) będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
- Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę,
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Produktów w ramach Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Poprzez Umowę Sprzedaży rozumie się także odpowiednio umowę o dostarczanie treści cyfrowych lub usługi cyfrowej (w przypadku Produktów będących treściami cyfrowymi lub usługami cyfrowymi) oraz umowę o świadczenie usług (w przypadku Produktu będącego usługą inną niż usługa cyfrowa).
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego
Ceny wszystkich Produktów w Sklepie Internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich4 Umowa sprzedaży - Umowa sprzedaży zawierana jest za pośrednictwem Sklepu internetowego między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może składać zamówienia na Produkty dostępne w asortymencie Sklepu internetowego https://homelover.com.pl/ przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny w ciągu doby.
- Konsument ma możliwość złożenia zamówienia za pomocą następujących metod: Przez sklep, pocztę e-mail, telefon.
- W celu realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych:
imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu. - Po złożeniu przez Konsumenta zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep internetowy na adres e-mail Konsumenta wraz z podaniem wszystkich istotnych składników zamówienia oraz potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży między Konsumentem a Sprzedawcą.
5 Sposoby płatności za Towar i czas realizacji
- Konsument może wybrać następujące formy płatności za Towar: płatność przelewem, płatność przy odbiorze, odbiór osobisty, płatność kartą lub gotówką
- Zapłaty przelewem należy dokonać na podany rachunek bankowy:
Santander S.A. 88 1090 1304 0000 0001 5659 1137 - Płatności będą realizowane za pośrednictwem platformy Przelewy24.
- Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych(sugerowany czas dostawy widoczny podczas zamówienia). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy twoją paczkę powiadomimy cię o tym mailowo. Po opuszczeniu sklepu dostawa zajmie 1 dzień roboczy.
- 6 Termin płatności za Towar
- W przypadku wyboru płatności „przelew bankowy”, Konsument jest zobowiązany dokonać płatności w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
- W przypadku „płatności za pobraniem”, płatność następuje w momencie doręczenia przesyłki i opłaceniu wymaganej kwoty do rąk kuriera.
- W przypadku wybrania płatności „odbiór osobisty”, Towar można odebrać w siedzibie firmy .
- Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)- 21,00 zł
- Przesyłka kurierska (płatność przelewem)- 16,50 zł
7 Reklamacja i zwrot - Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
- Reklamację można złożyć w następujący sposób:
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres:
biuro@homelover.com.pl lub telefonicznie pod numerem: 692946525.
- Reklamacja powinna zawierać:
- a) imię i nazwisko Konsumenta,
- b) nazwę Towaru oraz datę zakupu,
- c) opis i rodzaj wady,
- d) żądanie Konsumenta wynikające z przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi: wymiana towaru na nowy wolny od wad, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy o ile wada jest istotna.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Konsumenta.
- Towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres:
Jana Pawła II 67
95-080 Tuszyn - Do reklamowanego Produktu zaleca się dołączyć wypełniony formularz zwrotu dostępny pod adresem https://homelover.com.pl/zwroty-i-reklamacje/ wraz z potwierdzeniem zamówienia, które Kupujący otrzymuje w wersji papierowej podczas realizacji zamówienia.
- Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Podczas zwrotu i reklamacji towaru należy pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu i zapakowaniu zakupionego produktu. Reklamowany produkt powinien być czysty i bez śladów użytkowania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony na taki sam, pełnowartościowy produkt lub zostanie zwrócona jego równowartość.
- Zwroty wysyłane za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu nie zostaną odebrane.
7 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur - Informacje na temat możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji jak również dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są udostępniane na stronach internetowych miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji pozarządowych udzielających pomocy Konsumentom
- Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
- Konsumenci mogą skorzystać z stałych polubownych sądów konsumenckich, działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług.
- Konsumenci mogą również uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Pomoc prawną dla Konsumentów świadczą również organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty e-mail: porady@dlakonsumentow.pl
8 Dane osobowe
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Konsumenta tylko i wyłącznie w celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego łączącego Sprzedawcę z Konsumentem.
9 Postanowienia końcowe
- Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie następujące przepisy prawa polskiego:
a) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.),
b) ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.),
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności:
a) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa,
b) zmiany sposobu i terminów zapłaty,
c) zmiany sposobu dostawy, form płatności oraz kosztów dostawy - Sprzedawca poinformuje Konsumenta o zmianach w Regulaminie, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian poprzez zamieszczenie na stronie Sklepu internetowego stosownej informacji o zmianie Regulaminu, a także przesłania na adres poczty elektronicznej e-mail Konsumenta, który zawarł umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącej prowadzenia Konta, stosownej informacji na temat zmiany Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Konsumentów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone lub zrealizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 sierpnia 2023 roku.